Chwila odpoczynku zakochanych...
Chwila odpoczynku zakochanych...
dry dry
859
BLOG

Niemcy znów we Lwowie...

dry dry Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

Mistrzostwa, mistrzostwa i po mistrzostwach. Pytanie tylko co będzie dalej z tymi stadionami...To jednak osobny temat wnioski z imprezy. Byłem przeciwny tym igrzyskom od początku, ponieważ  zamiast stadionów wolałbym budowę infrastrukutury, która umożliwi poprawę efektywnosci pracy. Politycy wybrali jednak wielką pompę i grzyska, a infrastruktura miała być wybudowana przy okazji zamiast na odwrót. PiS jak zwykle - przyznajesię do pomysłu, krytykuje wykonanie.

To tyle tytułem wstępu a teraz ad rem, zgodnie z tytułem. We Lwowie gościli w czasie EURO 2012 NIemcy i ich kibice. Moi znajomi Ukraińcy nie narzekali, cieszyli się, że goście napłynęli szeroką falą, choć uważali, że spodziewano się wiekszej ich liczby. Byli też oczywiście i Niemcy. Trochę byłem wstrząśnięty widząc Dianę na Rynku Lwowskim owiniętą Niemiecką flagą po nocnym świetowaniu zwycięstwa 17.06 nad Danią. Zaciekawiło mnie, ze jej nikt noca nie sprzątnął. Partia Svoboda (nacjonaliści współrządzący Lwowem) siedzieli wtedy cichutko i nie mówili złego słowa. Chodzą słuchy w mieście, że Janukowycz zakazał wszelkich wystąpień i zagroził reperkusjami policyjnymi, gdyby nastąpiły jakiekolwiek demonstracje, protesty i marsze...

Ta Niemeicka flaga na rynku przypomniała mi moją wizyte we Lwowie kilka lat temu, gdy Rosjanie kręcili jakąś idiotyczną komedię szpegowską o II Wojnie. Zdębiałem przechodząc przez Rynek, widząc wszędzie złowieszcze flagi i mundury...Postanowiłem jednak zachować to dla potomnych i cyknąłem kilka fotek. Mam nadzieję, ze nie obrazi to nikogo - tam był wtedy kręcony film. Jest to jednak na tyle unikalne, że postanowiłem sie podzielić swoimi zdjeciami z Wami....

Zobacz galerię zdjęć:

coś się dziwnego dzieje na rynku...
coś się dziwnego dzieje na rynku... i coż ukazało się naszym oczom... film kręci się...statyści złapali trochę odpoczynku przygotowania do ujęć krótkie rozmowy o ujęciu... ściąga ciężki sprzęt... taki to był właśnie film. Odtwórca głównej roli nazywał sie Jewgenij i jest znanym aktorem. no comments... mógłbym mieć taki wóz... chyba nie ma wątpilości, ze to niezbyt udane "dzieło" jest tu kręcone... noc na Rynku - dzień kończy się... u św. Dominika nie mogłem tez się oprzeć pokusie myszkowania w zaułkach...to Moskwicz, a dom sowiecki, nie nasz... a teraz do pracy... Anioły i Demony...taki właśnie jest Lwów. POZDRAWIAM!
dry
O mnie dry

"Nothing in the World is so powerful as an idea. A good idea never dies and never causes changing its form of life". Frank Lloyd Wright.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości