Ostra Brama widziana dziś chętniej przez Litwinów (oczywiście żartuję)
Ostra Brama widziana dziś chętniej przez Litwinów (oczywiście żartuję)
dry dry
1328
BLOG

A w Wilnie świeci słonko nad Ostrą Bramą...

dry dry Polityka Obserwuj notkę 49

Odbyłem krótką podróż do Braci Litwinów, którzy nie za bardzą sie juz bratają. Przy okazji wpadłem na ciekawą informacje dotyczącą struktury narodowościowej Wilna przed 1 wojną. Otóż według danych spisu z 1897 roku liczba ludności Wilna wynosła 154 352 osoby, z czego 40% stanowili Żydzi, 30,9% Polacy, 20,1% Rosjanie, 4,2% Białorusini, a 2,1% stanowili Litwini. Tradycyjnie miastem o najwiekszej gęstości zaludnienia braci Litwinów było Kowno.

 

Wesołych Swiąt i zakończenia wojenek polsko-polskich zyczę tradycyjnie, choć widząc mobilizację posmoleńską czarno to widze... 

Jestem pod wrażeniem konsyliacyjnych życzeń prezesa Jarosława Kaczyńskiego do Narodu na Świeta WIelkiej Nocy...

Piwoszom polecam piwo litewskie Alus Upe z małego browaru praktycznei domowego. Pycha prawdziwa i jakież bogactwo smaku. Mam na Świeta.

Pozdrawiam serdecznie...

Zobacz galerię zdjęć:

a tak oczami Polaków - zakończenie dowcipu zaczętego w podpisie  poprzedniej foty
a tak oczami Polaków - zakończenie dowcipu zaczętego w podpisie  poprzedniej foty
dry
O mnie dry

"Nothing in the World is so powerful as an idea. A good idea never dies and never causes changing its form of life". Frank Lloyd Wright.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka