kto wie jakie to miasta tutaj? C'est a ville quel? (dyskretna podpowiedź :)
kto wie jakie to miasta tutaj? C'est a ville quel? (dyskretna podpowiedź :)
dry dry
783
BLOG

Kanada pachnąca żywicą...

dry dry Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 27

To temat dla Aniarki - w końcu niech sie uczy! Niech spogląda sobie i niech sie gotuje do podróży! Tyle mam do powiedzenia na temat Kanady...tak wyglądają moje podróże teraz: praca, praca, praca. Jaki kryzys??? Cóż - zaciskam zęby  i nie daję się. Polak potrafi...

P.S. Zagadka: co to za miasto???

Zobacz galerię zdjęć:

sie pracuje z kolegami...
sie pracuje z kolegami... gdzieś z ranka walczac z jetleg... trochę bajzlu wokół jest. Lepiej umiemy zarządzać job-site ;) tak sie fuck zastanawiam,. czy aby poprzednie zdjęcie ma właściwy podpis...well...j'su's pa libre c'mon? c'est la vie :))) Yata'men w akcji :))) tak, to tu spedzałem większość podróży :) brak mi tu starego miasta... generalnie to czas wracać. Specjalizuję sie ostatnio w krótkich wyjazdach - pora wracac :)
dry
O mnie dry

"Nothing in the World is so powerful as an idea. A good idea never dies and never causes changing its form of life". Frank Lloyd Wright.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości