dalej Północ
dalej Północ
dry dry
660
BLOG

Kolejny krok w chmurach...

dry dry Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 30

TUTAJ rezerwujemy bilety i lecimy znów...Tak się złożyło, że ponownie zajmowałem się  trochę czekaniem sobie na lotnisku i przeglądając z nudów zewnętrzny dysk dokonałem odkrycia. Znalazłem nowe zdjecia z lotu ptaka...Stalowego ptaka -uzupełniające moją poprzednią notkę (a właściwie to noteczkę). Generalnie to nie lubię miejsca przy oknie, poniewaz mam wrażenie, że nie zdążę uciec jakby co. Robiąc te zdjecia strasznie sie poświęcałem więc... A tak swoją drogą, to naprawdę nie wiem dlaczego mam w tylu miejscach fotki, zamiast w jednym, wtedy pewnie byłoby łatwiej znaleźć.

Miłego oglądania...może znów coś znajdę...w przerwach czytania białej księgi...

Zobacz galerię zdjęć:

więcej Północy
więcej Północy gdzieś na Północy Europy a teraz Południe - wschód Słońca 1, powyżej chmur wschód 3, początek wielkiej wody :) wschód 4 wschód 5 moje ulubione raz jeszcze... też ładne, więc je powtarzam - bo to Polska jest właśnie... w chmurach... w chmurach 2 w chmurach 3
dry
O mnie dry

"Nothing in the World is so powerful as an idea. A good idea never dies and never causes changing its form of life". Frank Lloyd Wright.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości